به جامعه متخصصین بی اس خوش اومدید ...

هدف جامعه متخصصین بی اس بر اساس یادگیری اصولی و استخدام فریلنسرهای تایید شده بی اس در پروژه های موجود در سامانه بی اس هست. با شرکت در دوره های رایگان بی اس می تونید پس از دریافت گواهینامه در پروژه های دریافتی بی اس شرکت کنین و پروژه های متناسب با حرفه خودتون را دریافت کنین. در زمینه های تخصصی خودتون هم میتونید سوال هاتون رو بپرسید و طراحان و متخصصین بی اس در اولین فرصت بهشون جواب میدن.

همیشه یادتون باشه که  هدف ما یادگیری اصولی و کار حرفه ای هستش !

ورود به پنل متخصص

همه چی در یک بستر یکجا !

مشاهده پروژه های

پروژه متناسب با حرفه ات !

جامعه متخصصین بی اس دیزاین

روش کار در جامعه متخصصین بی اس

تا حالا شده کلی دوره پولی شرکت کرده باشی و آخرش میبینی نمیتونی کار کنی!؟ یا اینکه دور ها رو شرکت کردی ولی میری پروژه بگیری میبینی نمیشه پروژه گرفت و خیلی سخته !؟ 

گروه بی اس برای اینکه بتونی پروژه های خوبی بگیری و مرتبط با کارت هم باشه جامعه متخصصین رو درست کرده که با شرکت در دوره های رایگان بی اس بتونی گواهینامه بی اس رو دریافت کنی و بتونی به قسمت پروژه ها دسترسی داشته باشی.

فقط کافیه دوره ها رو تا آخر بگذرونی و در انتهای هر دوره هم یه آزمون هست که با گذروندن اون آزمون گواهینامه میتونی دریافت کنید و قسمت پروژه ها بتونی پیشنهاد بدی . 

دوستانی هم که در جامعه متخصصین بی اس دیزاین به سوالات افراد دیگه پاسخ بدن و فعالیت داشته باشن امتیازاتی دریافت میکنن که میتونن اون امتیازات رو بصورت جایزه و یا نقد دریافت کنن!

سعی تیم بی اس دیزاین همیشه بر این بوده که افراد که به دنبال آموزش هستن رو راهنمایی درست و اصولی کنه تا بتونن به خواسته هاشون برسن. 

الان فقط کافیه که یکم انگیزه و کار با کامپیوتر بلد باشی تا بتونی تو این مسیر طراحی یا برنامه نویسی قدم بذاری. در هر قدم همراهت هستیم و کمک میکنیم که بتونی توانایی هات رو بیشتر کنی . 

دریافت گواهینامه دوره

هر کاری لازمه اطلاعات کافی توی اون حوزه هستش . حالا اینکه یه سری ها دوره شرکت میکنن و توی اون دوره درباره تاریخچه برنامه نویسی و طراحی داره برات داستان میگه بدرد مشتری هات نمیخوره و باید به قول معروف بلد کار باشی ! تیم بی اس برات یه عالمه آموزش رایگان درست کرده تا بتونی توانایی هات رو افزایش بدی و بتونی پروژه های خوبی بگیری. فق کافیه برای شروع یه سر به آکادمی بی اس بزنی تا هر دوره ای که دوست داشتی رو ببینی و بعدش هم آماده بشی برای آزمون آخر دوره که گواهینامه بهت داده بشه . 

یکم تلاش کنی نزدیک هستی !

چند تا از پروژه هایی که تاحالا متخصصین بی اس انجام دادن !

بی اس لند

افزونه ها و قالب های بدردبخور رایگان !

خیلی وقت ها نوشتن کدها از ابتدا برای بعضی ها خیلی سخت هستش … ممکنه ساعت ها واسش وقت بذارید و در نهایت اون چیزی نشه که میخواید! 
گروه ما با تجربه زیادی که توی این زمینه ها کسب کردند میتونند بهتون کمک کنند که این کدها رو توی سایت هاتون استفاده کنین.
فقط حواستون باشه همیشه بهترین راه تلاش و پشتکار هستش که شما رو حرفه ای می کنه توی کار. 

بی اس لند

ابزارهای بدردبخور رایگان !

بی اس آکادمی

آموزش بی وقفه رایگان در بی اس

نمیدونی که باید از کجا شروع کنی!؟ یا اینکه برای شروع به کار طراحی چه دوره ای رو یاد بگیری ؟! کاری نداره با بی اس همراه شو تا بصورت کاملا رایگان یاد بگیری خودت طراحی کنی همه چیو .

تمام آموزش هایی که ما توی آکادمی بی اس گذاشتیم حاصل تلاش 15 ساله تیم ما هستش . خیلی از آموزش ها ماه ها کار شده روش تا بتونیم یه آموزش کاملا کاربردی و مناسب تازه کاران رو ایجاد کنیم . پس تا میتونی ما رو حمایت کن تا ما هم انگیزه داشته باشیم !

حواست باشه برای یادگیری باید خیلی تلاش کنی و علاقه داشته باشی اون هم خیلی خیلی خیلی جدی … !

آخرین مقالات بی اس دیزاین