تیزر تبلیغاتی یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در تبلیغات است که به کمک آن میتوان به رساندن پیام موردنظر به مخاطبان کمک بسزایی کرد. این تبلیغات کوتاه، جذاب و بازتابدهندهٔ هدف اصلی شما خواهد بود. به عنوان مثال در چند ثانیه باید شما روی صدای گوینده، متن، تصویر، رنگ، روشنمایش و محتوا تمرکز کنید تا در واقع محتوای خوبی را تولید کنید.
در این مقاله به بررسی تیزر تبلیغاتی و اجزاء مختلف آن پرداخته خواهد شد. هر تیزر تبلیغاتی میتواند به هدف خاصی اشاره کند. اگر اهداف شما ارتباط با مشتری، ارتباط با بازار جدید، بیشتر شدن فروش هستند، این تیزر بسیار مهم است.
تیزر تبلیغاتی با تمامی انواع آن می تواند بسیار جالب و جذاب باشد و بسیاری از کسبوکارها از این تکنیک در تبلیغ و تبلیغات خود استفاده می کنند. در ادامه ، ما برنامه های تلویزیونی ، فیدها ، کانال های تلگرامی و لینکدین ، ویدئوها و تبلیغات دیگر را برای شما راه اندازی می کنیم.
تبلیغات تلویزیونی هیچ ترفندی برای تمرکز مخاطب بر روی تیزر ندارد ، بنابراین ارائه تصویری جالب ، قابل فهم و مفهوم با پرداختن به اجزای آن میتواند موشکافی صحیح و موثری در جذب نظر مخاطب داشته باشد. اگر اهدای شما فقط ویزیتی است و قیمت بسیار رواداد قابلپذیر است یا در مقابل شما قیمت تبلیغات انتخابی قرار دارد ، استفاده از تبلیغات برای مهار فساد خوب است.
در تبلیغات تلویزیونی ، نتایج بررسی های انجام شده توسط مراکز مختلف نشان می دهد که ، به طور معمول ، تبلیغات کوتاه (تا 30 ثانیه) پربیننده ترین هستند ، تبلیغات با صدای بازیگر های معروف و تبلیغات شخصی خیلی کارساز نیستند ، و استفاده از مضامین واضح و جذاب و استفاده از تصاویر جذاب جذب کننده بوده و. آنها.
بسته به تیزر تبلیغاتی خود ، ممکن است نیاز باشد در آن یک حرف زیادی انجام دهید. تیزر تبلیغاتی شما بهترین پیام خود را به مخاطبان خود ارائه می دهد. مخاطب اگر احساس کند که به یک مسئله مرتبط است ، احتمالاً مشتری متحول خواهد شد.
نکته دیگری که برای تولید تیزر تبلیغاتی حائز اهمیت است ، تولید تیزر و ارائه پیامی جذاب است. در واقع ، با توجه به تصاویری که در تیزر تبلیغاتی خود استفاده می کنید ، باید به یاد داشته باشید که نیاز است تا مخاطب صحبت های شما را یاد بگیرد.
اگر تیزر تبلیغاتی شما برای کامپیوتر رومیزی یا اکتشاف ؛ باز کردن یک در شرکت ، شما می توانید از تصاویر و ویدئوها استفاده کنید.
در نهایت ، در صورت نیاز ، به نظرات مخاطبان توجه کنید. اگر پیامی را از مخاطبان شنیده اید که شما را راضی و راضی نمی کند ، شما می توانید به شما کمک کنید تا تیزر تبلیغاتیتان را به گونه ای ارتقا دهید که به مخاطبان بیشتری ارائه شود.