طراحی کاتالوگ یسان تک

شرکت پویا فناوران یسان از سال ۱۳۹۸ در پارک علم و فناوری سازمان پژوهش ‌های علمی و صنعتی ایران آغاز به کار کرد و به‌ سرعت هم در زمینه توسعه کمّی و کیفی فناوری پلاسمای سرد و هم در زمینه‌ دستگاه های ضدعفونی و تصفیه کننده هوا گسترش یافت. حرکت در مسیر فنّاوری ‌های مدرن پلاسمای سرد همواره مورد توجه مدیران شرکت پویا فناوران یسان بوده است؛ به‌طوری که هم‌ اکنون شرکت دارای چندین محصول دانش‌بنیان است. با توجه به اینکه هم‌اکنون طیف وسیعی از سازمان ها و نهاد ها با حوزه ‌های کاری گوناگون مشتریان شرکت پویا فناوران یسان هستند، رسالت شرکت توسعه کمّی فعالیت‌های جاری، افزایش سطح کیفی خدمات، و نیز واردشدن به حوزه‌های دیگر فناوری پلاسمای سرد در قالب فعالیت‌های تحقیق و توسعه است.

شرکت پویا فناوران یسان در زمره شرکت های دانش بنیان به ثبت رسیده است و دستگاه های ضدعفونی و تصفیه کننده هوای یسان دارای گواهینامه‌ی ارتباط با فناوری نانو از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جهوری است.

متخصصین آشنا به فناوری پلاسمای سرد در شرکت پویا فناوران یسان با بیش از ۱۵ سال سابقه در توسعه و تجاری سازی فناوری نانو، بر روی توسعه فناوری در دستگاه های ضدعفونی و تصفیه کننده هوای یسان تمرکز کرده اند.