بی‌اس.بلاگ
Bs.Blog
فالوور فیک اینستاگرام چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم؟

فالوور فیک یا رباتی، بیشتر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیده می شود. این نوع فالوورها به طور خودکار ساخته شده و برای جذب ترافیک به صفحه ی مشتری استفاده می شوند. اما متاسفانه فالوور فیک مشتریان نقش تاثیر گذاری در محبوبیت و اعتبار صفحه های اجتماعی را دارا است. گرچه به نظر می […]

فهرست مطلب

موضوعات این مقاله

فالوور فیک یا رباتی، بیشتر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دیده می شود. این نوع فالوورها به طور خودکار ساخته شده و برای جذب ترافیک به صفحه ی مشتری استفاده می شوند. اما متاسفانه فالوور فیک مشتریان نقش تاثیر گذاری در محبوبیت و اعتبار صفحه های اجتماعی را دارا است.

گرچه به نظر می رسد که داشتن تعداد بالای فالوور باعث افزایش محبوبیت صفحه ایستاگرام شما می شود، اما در واقعیت نبود فالوورهای واقعی و متعهد باعث کاهش اعتبار شما خواهد شد.

اما چگونه می توان فالوورهای واقعی را از فالوورهای فیک متمایز کرد؟

1. بررسی زمان فالو شدن

اگر به طور نامناسب و به نحوی ناشناس در صفحاتی مانند “کسب فالوور ایگرام”، “خرید فالوور ایگرام” و “افزایش فالوورایگرام” عضو شدید، احتمالا با فالوورهای فیک سروکار دارید.

2. بررسی شبکه های اجتماعی دیگر

اگر تعداد فالوورهای شبکه های دیگر با فالوورهای اینستاگرام شما هماهنگ نیست، پس احتمالاً فالوورهای شما فیک هستند.

3. طبقه بندی فالوورها

عدم طبقه بندی و تنوع در فالوورها، نشان دهنده آن است که به نحوی اکانت شما توسط یک ربات كنترل ميشود.

4. بررسی آنالیز امتیاز اعتبار اینستاگرام

از طریق آنالیز امتیاز اعتبار اینستاگرام می توانید متوجه شوید که آیا فالوورهای شما واقعی هستند یا خیر.

در نهایت، باید توجه داشت که داشتن فالوورهای واقعی و متعهد بسیار مهم است و پیشرفت شما را در شبکه های اجتماعی تضمین خواهد کرد. علاوه بر این، از تعرفه های فالوور فیک با سهمیه بیشتری از ترافیک روی صفحه شما کناره گیری کنید.